Σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι (απόφοιτοι και τελειόφοιτοι) με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να υποβάλλουν έως την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021 στο σχολείο μας τη σχετική γνωμάτευση αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών εφόσον είτε αποφοίτησαν απ’ αυτό είτε είναι το πλησιέστερο στην κατοικία τους Λύκειο είτε φοιτούν σ` αυτό. Στην περίπτωση που δεν τη διαθέτουν τους δίνεται η δυνατότητα υποβολής της το αργότερο μέχρι τέλος Μαρτίου 2021.

Προκειμένου να τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας αφού η φετινή υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης από τους αποφοίτους θα πραγματοποιηθεί εν μέσω έκτακτων υγειονομικών συνθηκών θα τηρηθεί, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, η εξής διαδικασία:

Εάν ο υποψήφιος είναι απόφοιτος

1. Ο υποψήφιος εκδηλώνει στο mail του σχολείου μας την επιθυμία του για μετάβαση σ’ αυτό για την υποβολή της Αίτησης-Δήλωσής του και της σχετικής γνωμάτευσης αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών έως την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021.

2. Στη συνέχεια ο Διευθυντής με απαντητικό email του αποστέλλει την ΥΑ (ορισμός ημερομηνίας υποβολής της αίτησης αποφοίτων) και του ορίζει την ακριβή ώρα και ημέρα μετάβασης στο σχολείο.

3. Ο υποψήφιος μεταβαίνει στο σχολείο χρησιμοποιώντας τον κωδικό SMS 3 και φέροντας μαζί τους το απαντητικό email του σχολείου, στο οποίο θα αναγράφεται η ακριβής μέρα και ώρα μετάβασης ( σε μορφή έντυπη ή ηλεκτρονική ) καθώς και η ΥΑ (ορισμός ημερομηνίας υποβολής της αίτησης αποφοίτων).

4. Για την υποβολή και την ηλεκτρονική καταχώριση της Αίτησης-Δήλωσης του αποφοίτου στο σύστημα myschool, είναι απαραίτητη η προσκόμιση του απολυτηρίου, της ταυτότητας/διαβατηρίου ή άλλου επίσημου εγγράφου αποδεικτικού της ταυτοπροσωπίας του και ο κωδικός υποψηφίου.

5. Μετά την καταχώριση εκτυπώνονται δύο αντίγραφα της Αίτησης – Δήλωσης που κατέθεσε ο απόφοιτος. Ο υποψήφιος αφού ελέγξει με προσοχή την ορθότητα των στοιχείων και ότι αυτά συμφωνούν απόλυτα με το υπόδειγμα του εντύπου που έχει συμπληρώσει υπογράφει και τα δύο αντίγραφα. Τα εν λόγω αντίγραφα υπογράφονται και σφραγίζονται και από το Διευθυντή του Λυκείου. Ένα αντίγραφο από αυτά κρατά ο υποψήφιος μέχρι το τέλος των εξετάσεων και ένα ο Διευθυντής του Λυκείου.

6. Μετά την υπογραφή του απόφοιτου και του Διευθυντή, η Αίτηση–Δήλωση δεν αλλάζει και έχει ήδη οριστικά καταχωριστεί ηλεκτρονικά στο σύστημα myschool.

Εάν ο υποψήφιος είναι τελειόφοιτος

1. εφόσον δεν έχει ήδη καταθέσει στο σχολείο μας τη σχετική γνωμάτευση, θα πρέπει να εκδηλώσει στο mail του σχολείου την επιθυμία του για μετάβαση στο σχολείο και υποβολή της σχετικής γνωμάτευσης.

2. Στη συνέχεια ο Διευθυντής με απαντητικό email του αποστέλλει την ΥΑ (Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) και του ορίζει την ακριβή ώρα και ημέρα μετάβασης στο σχολείο.

3.Ο τελειόφοιτος μεταβαίνει στο σχολείο χρησιμοποιώντας τον κωδικό SMS 3 και φέροντας μαζί τους το απαντητικό email του σχολείου, στο οποίο θα αναγράφεται η ακριβής μέρα και ώρα μετάβασης ( σε μορφή έντυπη ή ηλεκτρονική) καθώς και η ΥΑ (Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε την σχετική εγκύκλιο.

 

Κονσόλα Αποσφαλμάτωσης του Joomla!

Συνεδρία

Πληροφορίες Προφίλ

Χρήση Μνήμης

Ερωτήματα Βάσης Δεδομένων